Nasza Technologia

W naszym autorskim narzędziu do licytacji powierzchnii reklamowej wydawcy wykorzystujemy technologię Prebid.

Wiemy co robimy

Zarabiamy więcej:

Ponieważ posiadamy własną technologię umożliwiającą bidowanie w technologii prebid. Nie korzystamy z dostępnych na rynku narzędzi, wiec nie jesteśmy pośrednikiem z tego powodu nasi wydawcy zarabiają więcej.

Własne SSP.

Reklamy bezpośrednie.

Bidio:

Rejestrując się w naszym systemie masz dostęp do wszystkich SSP w jednym miejscu. My pomożemy Ci skonfigurować najlepszy model sprzedaży Twojej powierzchnii reklamowej. W każdym momencie możesz również sam decydować które SSP chcesz dopuszczać do licytacji, a następnie wygenerować nowy kod do automatycznego rozmieszczania jednostek.

Bidio

Własna technologia do bidowania w modelu prebid.

Wszystkie największe SSP w jednym miejscu.

Automatyczny skrypt do rozmieszczania jednostek.

Implementacja w 1 h. Gotowy skrypt generujesz w panelu.

Możliwość emisji reklamy bezpośredniej.

Nowoczesna i bezpieczna technologia!

Analiza i wyniki

Możesz codziennie śledzić jak Twoje jednostki reklamowe zarabiają.

Twój opiekun również analizuje Twoje wyniki i kontaktuje się z Tobą w temacie optymalizacji.

Teraz możesz też analizować jak zarabiają Twoje artykuły.

Zarejestruj się już dziś!

Zapraszamy do współpracy!

Dla kogo Bidio?

1. Dla tych którzy nie korzystają z automatycznych rozwiązań reklamowych.

Jeśli jesteś wydawcą i tworzysz wartościowy kontent, to dlaczego nie zarabiać na swojej stronie www? Wystarczy skontaktować się z nami, a zaproponujemy optymalne rozmieszczenie reklam. Po Twojej stronie jest tylko wdrożenie dedykowanego dla Ciebie kodu i zaczynasz zarabiać. 

2. Dla tych którzy korzystają z automatycznych reklam.

To żaden problem, możemy zmigrować Twoj Adsens z naszym autorskim rozwiązaniem, dzięki czemu zwiększy się wypełnienie reklamowe na Twojej stronie www i wzrosną stawki za zakup reklam.

3. Dla tych którzy posiadają Ad manager i sprzedają reklamy bezpośrednie.

Wystarczy jak wdrożysz nasze placementy i podepniesz swój AD manager. Co zyskasz? Wieksze wypełnienie jednostek reklamowych nie kolidujące z reklamami bezpośrednimi. Większe zarobki!

Pytania i odpowiedzi

Jak dużych przychodów mogę się spodziewać?

Do każdego wydawcy, należy podejść indywidualnie, gdyż na wzrost przychodów wpływ ma wiele czynników. Nie zmienia to faktu, że z naszych obserwacji w kanale programmatic, średnio wahają się one w granicach od kilkudziesięciu % wzwyż.

Jaki jest model rozliczenia?

W kwestii rozliczenia z wydawcami działamy na zasadzie modelu revenue share, co oznacza, że pobieramy marżę obliczaną jako część wygenerowanych przez nas przychodów z reklamy.
Współpraca w tym modelu, jest łatwa i porzejrzysta w kalkulacji co pozwala na przyspieszenie wdrożenia.

Jak skrypty Advantege wpływają na doświadczenie użytkownika i jakość jego kontaktu ze stroną?

Rozwiązania, z których korzystamy są nieinwazyjne i nie wpływają one w żaden sposób na pracę strony internetowej.

Dlaczego Advantage Media?

Posiadamy najnowsze technologie pozwalającę na optymalizację i zwiększenie monetyzacji stron naszych wydawców.

Wyróżniamy się elastycznością i kreatywnością w doborze najskuteczniejszych rozwiązań dla klientów.

Stawiamy na doradztwo i relacje, których efektem jest długofalową współpraca.

Każdy wydawca otrzymuje dedykowanego opiekuna, co usprawnia przebieg współpracy.

Czy rozwiązania Adventage są kompatybilne z RODO?

W ADV nie zbiera, ani nie przetwarza danych, w związku z czym zgodnie z rozporządzeniem RODO nie jesteśmy ich procesorem ani administratorem.
Inaczej jest w przypadku wydawców, to Oni są zobligowany do zebrania zgód w imieniu platform SSP.

Kontakt

Advantage Media sp. zo.o

ul. Świdnicka 12-16

50-068 Wrocław

tel. +48 668 062 708

contact@advmedia.io